Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Wilma Julia - 2 augusti 2011 17:55

Vi åkte till Söderfors idag...

Det var i allafall rätt kul även om vi lixom inte gjorde en specielt "rolig" sak.

Bilder kommer komma sen senare nångon när det går att ladda upp bilder. Just nu går det inte. kanske e min data inte vett jag men ni får kanske bilder sen senare av Julia som hon tog med sin kamera.


 

Av Wilma Julia - 2 augusti 2011 12:26

Show your hearts


Wilma: 5.46 'högst upp i högra hörnet'

Julia: 7.17 'högst upp i högra hörnet'






Av Wilma Julia - 2 augusti 2011 12:08

Ååå jag känner mig helt efter. Har sovit ända tills nu o mamma o pappa har åkt i väg och tagit med sig en säng? Ööö o hampus,min brorsa då är tydligen hon JULIA?! Det är ju jag som ska vara där inte han!



 

Ni kan få en Snyggo bild från ... aa härromdan när ja o julia drev helt enkelt!

Tro inte att det är så där vi ser ut i vanliga fall!! 

 

Av Wilma Julia - 2 augusti 2011 11:11

Godmorgon och nästa gid förmiddag till de som vaknat lite tidigare!

Jag sitter nu här i pyamas och gör ingentling,lyssnar på vad Isak och Hampus säger typ,Isak e min lillebror och Hampus e Wilmas.Haha. 

Jag kollar omkrign lite på datorn och letar efter en rolig blogg och läsa eller något.

Idag KANSKE Wilma och jag tar bussen till Söderforst,fniss. Vet inte riktigt vad vi sak göra där men igår kväll när vi badade kom Wilma på den underbara idden (enligt henne själv) och typ cykla till söderfors! jag bara neeeej.haha sååå långt!

Men vi får väll se vad som händer,hejdå...eller ska gå nu i allafall :)


 

Av Wilma Julia - 2 augusti 2011 00:08

Okej nu skriver jag bara för att Julia sa åt mig att skriva! Jag vetinte vad jag ska skriva. Hmm... Godnatt kanske bara?

Ska i alla fall gå och lägga mig nu,är rätt trött nu! såå Godnatt allihopa   


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards